Tuesday, 22 January 2013

Makan Burung



Selain 'menembak' burung, saya juga sayangkan burung.
Selain sayangkan burung, saya juga makan burung.


Puyuh Goreng Tepung.

Syedapppppp.....!




.

20 comments:

Nizam.Ariff said...

Tak kusangka, ko pandai sembelih dan siang/lapah burung tu ek... Mana ko dapat Puyuh hidup ni?

jap... jap...

Ko tangkap kat belakang rumah ko ek?

hanie said...

tp burung wak-wak lagi sedap kak.. goreng kunyit.. rangup jek hahaha


jap.. ni kenal ke tidak ngan burung wak-wak nih...


hahahaha

amn said...

tamam pinang rapat rapat
supaya puyuh tak lari


err...goreng pun sodap, tapi kecik na..

amn said...

tamam pinang rapat rapat
supaya puyuh tak lari


err...goreng pun sodap, tapi kecik na..

kucingorengemok said...

aku dengar pasal burung² sekarang ni takleh la... teringat burung listen, pastu burung mat lutpi yang hampir² kena ikat pastu tak jadi, haha

Daddy Ziyyad said...

Daging puyuh tak banyak la...Tak puas makan...Cuba goreng kasawari..

tasekM said...

nizam,
aku tangkap kat myden.
dah siap goreng.

haha.


.

tasekM said...

hanie,
kenei benor.
makan tak pernah la tapi.

sedap eh..?







amn,
puyuh mmg kecik.
kalau besor burung helang.

haha.







KOG,
mat lutpi...?
dh lamaaaaaaaaaa aku tak tgk video2 dia.







drdz,
ni nk kata aku musang ke apa nih..?

:p


.

sudipVSsenduk said...

Kita tak suka makan burung.. kecik sangat, pas tu mahal. Kita gemuk, kena makan banyak dan murah

tasekM said...

sudip,
mahal dan kecik tu aku setuju sgt.
aku pun jrg mkn burung nih.
sekali sekala je..

:)



.

kucingorengemok said...

http://www.youtube.com/watch?v=RCjsMr658ZQ

walaupun isu dah nak basi, nak gak syer dengan ko, hehe

Tijah said...

mmm.kenapa aku pikir benda lain ek?

CiKPuaNLawA said...

burung unta makan tak...?!.. hehe...

Ellie Mariana Abdullah said...

Burung2 aku tak makan.

dah lama x mai sini sb tenet/pc tpt kje aku selalu sabotaj blog ko nih.

tiap kali aku klik dia kata ada virus & terus dia block.

gadisBunga™ said...

saya dah suka makan burung sekarang!

tasekM said...

KOG,
aku dh tgk.
aku suka mat lutpi.

:D







tijah,
jahhhhhhh... ko kenapa jahhhhhhh...?
aku cerita mkn puyuh je nih.

:p







CPL,
tak pernah mkn lagi la...








kak lily,
tu la.
ingat kakak tak nk kawan kita dah... :p







gB,
u mkn burung apa beb..?
aku setakat ni puyuh je la.
lain2 burung tak berani.

hihi..


.

Siti said...

nampak seksi je kaki puyuh tu. mcm tgh buat renang berirama. huhuhu..

tasekM said...

siti,
kah2.

betul la ti.
mcm renang berirama..


.

sepa said...

terliur la pulak. tapi, kat sini takdak mydin.
selalu makan burung nih kat sibu.

*eh burung goring pun siap posing baik tu...

tasekM said...

sepa,
kan..?

kah2.


.