Friday, 18 January 2013

Masalah Haiwan

Listen... listen... listen... 

Haiwan pun ada masalah tau.
Anak banyak.
Rumah atap bocor.
Laki merayap entah ke mana tak tau nak balik-balik.
Duit tak ada nak beli friskies.

Dah la mahal beskot tu ni jam....


Saya Sarepah. Saya banyak masalah.



Listen... listen... listen.... 
Ingat orang pekak yang kau  listen-listen-listen  banyak kali..?





.

18 comments:

Yunus Badawi said...

Kesiannya kau sarepah .... huhu

Yunus Badawi said...

tak payahlah makan friskies. Makan nasi dgn ikan kembong aje sudahlah. Kurang sikit masalah ... ngeee

tasekM said...

YB,
psttt... dh tgk video listen14x tu blom..?

:D



.

Nizam.Ariff said...

Chup..!
Sarepah tu kira 7 kali la 'listen..listen.. listen ' tu... hahaha

tasekM said...

nizam,
terganggu betul hidup aku dgn perkataan listen-listen-listen tu... kah2.



.

CiKPuaNLawA said...

let me speak...1
let me speak...2
let me speak...3

ahhhaaaaa......

sup sirip ikan yu sedap pe....

tasekM said...

CPL,
kahkahkah.

rendang penguin pun sodap.



.

Siti said...

hakhakhaak..penguin..

:)

ARIPSAMAT said...

dengar dengar dengar....hihihhih...:)

amn said...

puas ke youtue, asyik sangut kat ikrar, lepas tu jam, ada gamar pusar streaming kat tengah....bukan rezeki gamaknya nak tengok apa yg berlaku...
takat baca komen kat youtue tak puas..

sepa said...

kak Sarepah, sila isi borang BERIMdua...!!!

tasekM said...

siti,
penguin pun ada masalah ok. kah2.







arip,
femes betul perkataan tu ni jam... :D







amn,
ko kena tgk...







sepa,
agak2 BERIM3 ada tak..?



.

kucingorengemok said...

aku ni terlambat baca entri & terlambat nak ketawa...

ark ark ark ark ark (buat bunyi burung kena ikat)

tasekM said...

KOG,
hahaha...

cer buat bunyi penguin pulak beb.

kah2.



.

Yunus Badawi said...

Dah tengok dah video tu. Kawan saya sanggup dtg ke rumah nak tunjuk benda tu ... ngeeee

tasekM said...

yb,
banyak betul haiwan yg ada masalah eh...?

keh2.



.

Ellie Mariana Abdullah said...

keh3..sarepah ikan kembong pun mahal lor..listen to me sarepah

gua tak larat dah nak nagi makan budak kelabu yang sekor ni.

tapi gua sedih sarepah, budak hitam gua hilang (gua syak dibuang jiran)

senasib la dgn you sarepah

tasekM said...

kak lily,
aku bg kucing makan beskot je kak.
kucing jiran la.
aku tak bela kucing kat rumah nih.
budak MC tu sinus teruk.
tambah2 kena bulu kucing.
sampai membawa ke arah nak demam dia punya bersin...




.