Monday, 28 January 2013

Monyet Dengan Beruk Sama Ke Lain...?




Mula-mula dia duduk jauh.
Aku lepak je atas bendul(?) jalan tu.
Sambil tembak-tembak.


Aku  crop  sikit supaya orang lelaki tak berahi. Keh keh.


Sekali dia datang dekat.
Oleh kerana aku dah tukar punat lensa aku dari telephoto ke macro.
(Nota: Bagi lensa yang aku gunakan,  telephoto = 70-300mm and macro = 180-300mm. Lensa dwi fungsi)
Aku petik.

Hah.... Sebesar-besar tidak gambar dia.
Datang menggigil juga tangan takut kena cakor...




.

17 comments:

Dr Singa said...

hahahhahaa!!
melayut tetek!!!!


monyet
beruk
kera

aku pun tak tau apa bezanya..
semua jahat tapi
kekah orang

tasekM said...

drsinga,
kalau aku tak crop gambor besor tu... lagi la... aku sendiri tak sanggup nk tgk.

yg ni pun garang juga.
tapi aku pasang niat baik dgn harapan dia pun buat baik dgn aku.
alhamdulillah dia ok.

dia duduk sebelah aku beb.
rasa nk peluk pulak.

kah2.


.

hanie said...

ni ape tembak nenen monyet ni kak???
tak senonoh tauuuuu




hahahahahah

tasekM said...

hanie,
ko jgn banyak bunyi hanie.
kang aku tembak ko pulak kang..?



hahahaha...



.

Nizam.Ariff said...

Yang pastinya, monyet dan beruk tak sama dengan aku...

Alang-alang dia dah duduk sebelah ko tu, ko sapu-sapulah krim Payuda kat dia... kasi bengkak balik...

CiKPuaNLawA said...

nanti kite letak gak gambo monyet...

kita ingat nak buat koleksi..

kera monyet beruk lotong ungka gorila .... heheee...

Chik Att said...

Hahahahha... berahi skit yg atas tu .... hahahhahah

Chik Att said...

Hahahahha... berahi skit yg atas tu .... hahahhahah

Yunus Badawi said...

dah anak berapa lah monyet ni? ... ngeeee

Daddy Ziyyad said...

Bahaha...kasik beruk tu push up bra la...baru mantop!

tasekM said...

nizam,
aku ni krim payuda pun tak pernah beli.
ko pernah ke...? hehe.







CPL,
cepat letak.
kita nk tengok... :)







CA,
ko pun berahi..?
berat nih... kah2.







YB,
monyet tua gamaknya nih...







drdz,
kah2.

keji la u doc!



.

Mohd Pk said...

singgah layan :)

tasekM said...

mohd,
thanx singgah ye.

salam kenal.

:)


.

hanie said...

nk tembak ai pulak?






ok.


*pose mendada noreen noor*







kahkahkahkah

tasekM said...

hanie,
kahkahkah.

hanie... hanie....

ada jugak yg aku tembak dgn senapang patah ni kang...

:p




.

Syed said...

70-300mm tu best kan? :)
Nice portraiture!

tasekM said...

syed,
best.
dan tak mahal sgt...

thanx bro.


.