Friday, 11 January 2013

Singa Akhir Zaman



Apakah persamaan antara singa dan DrSinga...?









Tidur terlentang!

.

24 comments:

Dr Singa said...

OIT!!!!!!!!


( seriusly aku baru sat tadi tersedak bagai nak putus napas!!)

hahahhaaaa!!

j.u.l.i.e said...

hahahaaaaa...singa pemalas

gadisBunga™ said...

hahahahahahaa!!!!!!!!

CiKPuaNLawA said...

Singa.....

hehehehehee.....

tasekM said...

drsinga,
kah kah kah.

tegur dek singa la aku syak tu... :p






julie,
boleh pulak terkangkang gitu, kan..?







gB,
tak takut mandul gamaknya tu...
eh?

hahaha...


.

tasekM said...

CPL,
meowwwww...

eh?

:p



.

Siti said...

singa ni sakit perut ke apa? lain mcm je aku nengok. kegersangan takde kawan ye...

tasekM said...

siti,
gersang nk kena terlentang ke ti..?

kah2.



.

Nizam.Ariff said...

Singa jantan lepas kena rogol agaknya... pasrah je aku tengok.

bujal X said...

singa tak penah bagi aku fridge magnet~tapi yang doktor tu banyak kali~~so aku sayang lebih kat doktor tu~~

kucingorengemok said...

apasal hitam no singa ni? berjemur eh?

hanie said...

ooo singaaa... ku pikirkan kak tasek yg tergulek tu. hahahahaha










okbai.

amn said...

singa akhir zaman
kau tetap jadi pujaan
segala rasa cinta
sasul lak

aku confuse

Daddy Ziyyad said...

kah kah kah...

tasekM said...

nizam,
letih kot.
kah2.







bujal,
kita pun pernah dapat FM dr doktor itu.
seksi sungguh FMnya.
sekali pecah.
biasaaaa org pejabat pos nih...








KOG,
malas mandi kot.
tidur je dia minat.








hanieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

ehem.




.

tasekM said...

amn,
nampak singa pun nk berpuisi nih.... hebat lg dr nizam.

:D







drdz,
hehe.


.

sudipVSsenduk said...

tetiba terasa mcm nak geletek pusat singa tu...

tasekM said...

sudip,
bangun dia kang... :D


.

Dr Singa said...

hahhahaaa!!
aku saja bagi yang seksi tu kat kau!!
tak mo bagi kat Bujal!!

*merah pipi aku DekBujal tu sayang kat Akak dia ni..*

tasekM said...

ddrsinga,
kalau bg kat bujal mau dia letak bawah bantal pulak, kan...?

kah2.


.

Lady Windsor said...

singa itu sangat macho..dr singa??? err aku tatau..hikhikhk!

tasekM said...

LW,
dia macho juga.. hehe.


.

sepa said...

i like...


*aku syak dia garugaru belakang, sebab bulunya banyak kutu... :P

tasekM said...

sepa,
dia tidur tu...


.