Sunday, 6 January 2013

Sudah Hampir 2 Bulan

Baru guna ISO 800. Belum 1600 ke. 3200 ke. Dia punya noise.... Mak aiiii..!!!



Sudah hampir 2 bulan aku tak mengamalkan pemakanan sihat.
Main makannnnnnnn je apa yang rasa nak makan.

Tambah-tambah sekarang aku dah jumpa kedai menjual crepe durian yang hari-hari-ada-crepe-durian-tak-pernah-habis-stok.
Mati la.

Esok-esok kalau kamu terserempak dengan aku yang chomel, jangan sekali-kali sebut, 'Tas, ko nampak mengancam  dah gebu la sekarang....!'.

Aku bunuh..!




.

11 comments:

sepa said...

itu ka yg dinamakan crepe durin. dalam foto dak Dino Nampak besar nar.!!!


:)

sepa said...

eh. apsal byk typo.?!
durin > durian

Nizam.Ariff said...

Dah aku besar, crepe pun kena besar gak la, Sepa.... hahaha

tasekM said...

sepa,
ikut tukang buat la sepa.
ada besar.
ada cinonet.

:)







nizam,
ko semua nak besor.





.

Siti said...

baca tajuk aku ingat ko dah preggy nak masuk 2 bulan dah.. huhu..

Tijah said...

Nak tengok ko bleh?

CiKPuaNLawA said...

buleh tak tuh kakak kedai tu buat durian crepe + jagung manis..

klu ade ode kan...

tasekM said...

siti,
huhu. preggy mmg dh tak ada kamus hidup aku ti...






tijah,
tengok la jah... :)







CPL,
ko durian dan jagung mmg tak boleh dipisahkan eh...?



.

Daddy Ziyyad said...

Gebu itu menawan hokeh..

;P

tasekM said...

drdz,
aku kalau gebu huduh.
sumpah.


.

Lady Windsor said...

iskk terliur pulok memalam buta neh...