Sunday, 3 February 2013

Balik Senja




Aku jarang balik senja.
Dan semalam.
Orang dah solat Maghrib aku masih dalam kereta.

Masuk je simpang nak balik rumah.
Panggilan warna langit menyebabkan.
Aku terbagi  double signal.
Terparkir kereta tepi jalan.
Terambil kamera.
Dan tertembak langit.





.

19 comments:

DrSam said...

Salam tasekM,
Tangkapan pada waktu dan ketika yang tepat. Spektrum warna yang menarik.

tasekM said...

Drsam,
thanx doc.

:)



.

sepa said...

nice pict. :)

.
*sesekali kena komen dlm bahasa omputeh. hehehehe...

tasekM said...

sepa,
thanx sepa.

pagi online hari nih...? :)



.

sepa said...

nak service kreta. sementara tengah panaskan enjin, layan blog jap... hehehe

arini depa bukak sekerat hari.

:)

.

Wak Gelas™ said...

balik senja xper tasekMe.., jgn X beraSap dapor sudahh.., ahhaa

Wak Gelas™ said...

nasik tambah.., chantik warna langit senja tu makk., gudjobb

Nizam.Ariff said...

gabungan warna yang menarik...
cuma... mana datangnya warna biru pirus tu?
Ko enhance kaler secara digital ek?

tasekM said...

wak,
mmg aku tak masak pun semalam.
kah2.

tq wak.







nizam,
tak.
memang langit tu warna gitu.
kombinasi biru dan jingga.

aku cuma gelapkan sikit je gambar tu...



.

tasekM said...

sepa,
oooo...

(tertinggal pulak aku komen ko nih)

:)



.

amn said...

juga sifu,
kelas

Dr Singa said...

lawo silhuet beb!!

ko baca baca a'uzubillah dulu tak ?
maghrib2 gitu..?

tasekM said...

amn,
saya budak baru belajar...







drsinga,
tak baca.
aku dh nampak warna langit tu tak ingat hantu dah pada hal belakang aku kubur cina.

haha.


.

Lady Windsor said...

'kembar' aku nama senja
jadi apa saja berkaitan senja
aku suka!

tasekM said...

LW,
'kembar'?
kembar apa tu?


.

gadisBunga™ said...

akak punye ter tuh berbaloi sungguh!

tasekM said...

gB,
nak dapat warna langit cantik ni nasib2 je kan?
ada hari kusam je...



.

ARIPSAMAT said...

terbaekkkkkk.....thumbs up

tasekM said...

arip,
mekaseh wak...


.