Thursday, 7 February 2013

Banyak Burung



Dalam  folder  aku ada banyak gambar burung.
Kalau aku letak gambar burung hari-hari, takut orang panggil tasekBurung pulak...

Ah! Peduliklah...




.

24 comments:

Dr Singa said...

atau...

BurungSiTasek

tasekM said...

drsinga,
burungsitasek tu merujuk kepada burung, kan...? bukan aku.

yg tu aku tak kisah.

hehe.



.

Nizam.Ariff said...

Tasek-yang-berburung

boleh?

tasekM said...

nizam,
itu ko.

kakakaka...

:p




.

Siti said...

Di sini burung, disana pun burung,
Atas pokok ada burung, bawah pokok ada burung.

Aku teringat pantun Din Beramboi dalam komik Ujang dulu pasal burung. hahaha...


Ko peminat burung eh???? hikhikhik

NM02 said...

pecinta burung kah?

kucingorengemok said...

burung pun ada masalah
kita ikat di kaki, letak di situ
ark ark ark *petik jari ke langit*

aku tau cite dah basi, tapi aku still rasa kelakar gila, hahaha

sudipVSsenduk said...

skodeng buruuuuung je keje ko ni kan... ish ish ish

tasekM said...

siti,
ko minat tak? keh2.







NM,
tak la minat.
sebetulnya.
kawasan rumah aku ni banyak betul burung.
tu yg aku tembak tu...







KOG,
kalau dia buat gaya penguin jalan ketek2 tu lagi kiut, kan?
penguin, kan ada masalah...

kah2.



.

tasekM said...

sudip,
ni gambar lama nih.
masa aku skodeng tu hari.

tak la aku mengadap burung je hari2..

haha.



.

Nurr Kasih said...

susah nak tangkap gambar burung.. kita dekat sikit dh terbang.. ini burung apa? :)

Daddy Ziyyad said...

Saya rasa macam dah tanya...ke belum eh...Guna nama Tasek ni sebab ada tasik ke dekat dgn rumah?

Yunus Badawi said...

pandai ko tangkap gambar burung. Tak lari pulak dia .... ngeeee

tasekM said...

nurr,
tekukur rasanya.
aku tak berapa pandai gak nama2 burung nih...








drdz,
ada tasek dekat opis sebenarnya... :)








YB,
jauh bang.
kot dekat lari juga gamaknya.



.

amn said...

kalau unggas tasek?amacam?

ARIPSAMAT said...

jgn tembak burung kerap sgt...kesian burung....erkkkkkk

Lady Windsor said...

tas
tu burung ko ek?

tasekM said...

amn,
bukan tasekunggas, kan...?
tak pe.







arip,
ye la...
ye la...

haha.








LW,
bukan.
burung merayau2 sekitar rumah.
aku tembak.


.

CiKPuaNLawA said...

yg ni goreng sedap ke...

bila nak tembak sesama..?!..

tasekM said...

CPL,
jom pi broga hill..



.

sepa said...

ada orang kata, nak tembak burung kena guna lens 700mm... ko ada cuba.?!

tasekM said...

sepa,
hohoho... silalah hadiahkan aku lens itu...

:)


.

Lady Windsor said...

oo aku ingat ko bela burung tu...kikiki

tasekM said...

LW,
tak koser aku bela kak.... haha.


.