Thursday, 21 February 2013

Bulat-bulat

Sorry la. Fokus ke laut. Aku nak fokus ke bintik air besar belah atas tu sebenarnya...



Yang aku perasan begini...
Cahaya matahari.
Pada sudut-sudut yang tertentu.
Menghasilkan bokeh yang bulat-bulat.


.

13 comments:

sepa said...

aku nampak foreground dengan backdrop menyerlah, seperti lukisan watercolor. :)

tasekM said...

sepa,
ini adalah gambar yg tak disengajakan.
kadang2 kan...
gambar yg aku nak ambil... hasilnya mendukacitakan.
yang aku main tembak je tu pulak yg aku suka..




.

Nizam.Ariff said...

kalau ko kalih sikit lagi, ko akan dapat biasan pelangi dalam bintik air tu...

cer buat sekali lagi... hahaha

Daddy Ziyyad said...

saya suka bokeh bersegi

tasekM said...

nizam,
ye ke bulih..?
main2kan aku eh...?







drdz,
cemana nk buat tu..?


CiKPuaNLawA said...

uiiiii.... kelaut pon cantek ape..!!!...

Yunus Badawi said...

Jadi ke ko nak beli kamera baru tu?

Yang lama ni pun aku tengok cantik2 gambar yg ko ambik

tasekM said...

CPL,
cuma kita la tak puas hati.. :)







YB,
nak beli tapi blom beli.
ingat nk jual dulu kamera sekarang nih...



.

CiKPuaNLawA said...

woott2.. jgn ckp kekuat.. nnti kamera tu merajokkkk.....hehe

Nurr Kasih said...

walaupun nak fokus lain..tapi hasilnya unik juga..

bole cuba droplet lps ni.. :)

tasekM said...

CPL,
...aku tetap aka melepaskannya pergi... huhu.






nurr,
sila.
sila.

dh buat nnti bgtau eh... kita nk tgk...

:)


.

cimöt said...

kak, pakai lens gapo nim?

tasekM said...

cimot,
tamron 70-300mm.


.