Friday, 1 February 2013

Dah Jumaat




Orang Wilayah cuti ye hari ni...?
Selamat bercuti.

Esok Sabtu.
Tengah fikir.
Mana la nak pergi menembak esok nih...




.

19 comments:

Dr Singa said...

hoh!!
saaangat cantik Beb!!

tasekM said...

drsinga,
tq beb.

langit pukul 10.


.

shahrul hairy said...

Nice composition =) -SH

tasekM said...

shahrul,
tq shah.. :)



.

hanie said...

ai cuti terus dah kak. lepas ni goyang kaki kat umah jek. jadi mak datin. kahkahkah








amboi. lawa shot!

tasekM said...

hanie,
balik kualakah...?
ke nak pindah israel?

:p



.

Nizam.Ariff said...

asyik menembak je... foto yang kuar sikit je..

tasekM said...

nizam,
gambar banyak tapi aku malas nk upload la.. haha.



.

Daddy Ziyyad said...

lawa beb awan..

gi la buat street photography kat area A Famosa/Stadhuys tu...ambil kisah penarik beca/pelukis jalanan..

Siti said...

ni deja vu ke ape? aku rasa mcm dah pernah tgk gambo ko ni la...

mehlah dtg menembak ke lembah klang....:)

tasekM said...

drdz,
oh! bagusnya cadangan.
tapi nk ke bandar hilir tu manjang jem.
satu seksaan.







siti,
ye ti...
pokok yg hampir sama tapi tu kat tempat lain.
yg ni tempat lain.




.

sepa said...

gayat ar tengok gambar nih.!

*apakata ko panjat sampai ke pucuk, dan tembak ke bawah. eh, kalau ko gayat, lupakan hasrat!

hehehe...

gadisBunga™ said...

sungguh kellllasss sekali wahai kakak!

amn said...

ini foto tunjuk langit,,,,,hi hi

erma fatiha Muhammad said...

comey gilo ore kato

CiKPuaNLawA said...

selain bulan... awan pon kegemaran kita...

cantek...

rasa macam nak bentang tikar tengok jaa awan cantek ni....

tasekM said...

sepa,
ko mmg nk tgk aku mati cepat eh..? :p







gB,
tq adik.







amn,
kah2.







erma,
timo kasih. :)







CPL,
aku notice satu.
aku kurang ambil gambar awan.



.

Lady Windsor said...

jumaat hari tu akak kerja dik
cari makan sesuap nasi
kasi tengah hari makan malam
kais malam makan pagi
ngeee...

ARIPSAMAT said...

perghhh..minat sgt gamba ni...:)...