Wednesday, 6 February 2013

Orang Berbudi Kita Berbahasa


 Orang memberi kita merasa.


Dari seorang Singa.  Kau tengok beb. Terputus pinggang. Hari tu aku pos pengantin untuk KOG terputus kepala..


Dari YB.


Terima kasih, kawan.




.

27 comments:

kucingorengemok said...

kita nak salahkan industri pelancongan asia tenggara (yang semua kilangnya aku rasa berpusat kat china) ke, nak salahkan pos malaysia ek?

Dr Singa said...

cait!!!

aku dah letak dalam bubble envelope tu!!

tasekM said...

KOG,
ini semua salah kerajaan!

eh? kikiki... :P








drsinga,
tu la.
yg aku pos dekat KOG pun guna bubble envelope.

pun patah.



.

Dr Singa said...

ini semua salah umno!!!

Siti said...

mula2 td ingatkan biskut patah. hahaha...

yg ko hantar kat aku nasib selamat. tiada kecederaan dilaporkan.

tasekM said...

drsinga,
lagi dasyat ko punya tuduhan.
hahaha...







siti,
kalau biskut gitu rupa aku syak org laki ramai beli.

kah2.


.

CiKPuaNLawA said...

yang awak bagi kita hari tu selamat sampat ke pangkuan saya yee...

Nizam.Ariff said...

Oooo... korang ada main 'bagi-bagi' ek...

tasekM said...

CPL,
tak ada patah pusat, kan?
bagus...
bagus...

:)





nizam,
ko pun aku bagi gak, kan..?

:)


.

Daddy Ziyyad said...

hahahahha..salah umno bak kata seorang singa...

tu pasal saya suka belikan FM getah..baling dari tingkat 10 pun confirm tak patah pecah..

Daddy Ziyyad said...

Oh ya...saya ada byk stok FM...mahu? emailkan alamat rumah anda ke audidarthvader@gmail.com

dee said...

patah hatiii... sobsss

Yunus Badawi said...

bukan salah rosmah ke? .... ngeeee

Dr Singa said...

oh DaddyZ..
FM Ostolia saya mau!!!

tasekM said...

drdz,
mahuuuu.... nnti saya email alamat.







dee,
aku patah hati sbb FM patah pusat. haha.







YB,
ko tgk FM tu teringat rosmah eh...?
keh2.







drsinga,
pi email alamat cepat.

:D


.

gadisBunga™ said...

baru teringat. ko penah bagi sebenir kat kite kan? tak sampai langsung kaktas oi...!

Dr Singa said...

'YB,
ko tgk FM tu teringat rosmah eh...?
keh2'


kehkehkehkehhhhh....

tasekM said...

gB,
hahhhhhhhhh????

nak kena bakor pejabat pos nih....







drsinga,
kehkehkehkeh....

dia bayangkan ko kang cemana?
kah2.





.

Nurr Kasih said...

sayangnya patah huhu..

tasekM said...

nurr,
nnti la aku gam dgn gam gajah.
harap boleh melekat..



.

Yunus Badawi said...

ceit buat buang karan aje ingatkan rosmah. Lebih baik aku ingatkan ko nok .... hehehe

Lady Windsor said...

owhh untung aaa kawan2 ingat..siap anto hadiah bagai tu..

tasekM said...

YB,
kah2.

ko tak hagak2 ye bang.... :p







LW,
ko tak nk anto apa2 kat aku kak..? hehe.


.

sepa said...

FM tuh seksi eh. hehehe

tasekM said...

sepa,
jgn terliur sudah.

kah2.


.

Lady Windsor said...

ko nak aku anto ker? habes tu alamatnya mana?? sila PM email aku yer..

ladywindsor24@yahoo.com

tasekM said...

LW,
nakkkkk.... hehe.



.