Saturday, 9 February 2013

Tersilap



Hari ni aku hantar budak MC pergi kelas tambahan di sekolah agama.
Sampai sekolah aku tengok tak ada orang.
Aku  call  rumah suruh D tengok jadual.
Rupa-rupanya minggu ni tak ada.
Kah kah.

Penyudahnya aku pergi masuk hutan.
Menembak.

Teruk betul.


.

15 comments:

Nizam.Ariff said...

ko ni bila bengang je masuk hutan, bila buat silap je masuk hutan.... senang sungguh membela ko nih...

tak payah nak babab-babab. sediakan hutan je...

sepa said...

inila gambar ko yang paling cemerlang...!!!

*lima bintang*

bulih buat cover NatGeo. :)

Tijah said...

Cer ko pasang jerat sekali. Sesambil menembak mana tau sangkut ayam hutan ke landak ke kijang ke.

Siti said...

Dah rupa komando ko skrg ni kan? sikit2 masuk hutan.

:P

amn said...

mujur tas

tasekM said...

nizam,
kenapa nak babab2 pulak nih...?
aku babab ko nak?

keh2.







sepa,
gambar ni kadang yg tak sengaja tu yg berjenis.

haha.








tijah,
kot dapat kang siapa nak sembelih jah?
laki aku jgn harap la... haha.








siti,
kakakaka... kannn...?








amn,
apa yg mujur?



.

sudipVSsenduk said...

sekali sekala masuk hutan, cuba kau tembak babi hutan seko dua... Tunjukkan hasinya kat sini... Baru kita org percaya.... Amacam?

Dr Singa said...

cantikkk beb!!!

ko pakai tripod ke pakai lengan ganteng tu je..?

CiKPuaNLawA said...

ahhhh.... hebattt... bila la dpt ikot masuk hutan nnehhh...!!!

tasekM said...

sudip,
hutan ni bangsa tak ada babi la beb.
ni hutan kat taman botanikal je.

hehe.







drsinga,
pakai lengan ganteng je beb.
tripod tak bawak.
aku ni bangsa malas bawak tripod.
takpe.
nnti aku berubah.

cewahhhhh.... kah2.







CPL,
kalau water droplet ni tak payah masuk hutan pun beb.
aku tu sbb termarah diri sendiri sbb tak tgk jadual betul2.
makanya.
aku pun termasuklah hutan.

haha.


.

cimöt said...

perghhh tabik laa gambar!

Lady Windsor said...

bila nak masuk hutan lagi? sila bawak aku la dik..tak aci ko masuk sensorang..akak nak skodeng gak..

tasekM said...

cimot,
tq... :)








LW,
ko pun minat hutan?


.

Lady Windsor said...

Tas
ehh sudah semestinya...kalo tak minggu ni pun aku masuk hutan tidur dalam bot kat tengah tasik sana nun tapi tokei kilang tak bagi aku cuti...dia jaki dengan aku..huh!

tasekM said...

LW,
ooo... selalu pompuan minat laut.. :)


.