Wednesday, 6 March 2013

Bergelumang

Tupai degil tak nak pandang aku. Gambar lama. Masa nak menembak pun dah macam tak ada je nih...



Aku sedang bergelumang dengan akaun.
Blog ni pun dah macam kurang kasih sayang je nih.
Blog yang lagi satu tu apatah lagi.
Memang dah dianaktirikan sangat dah.

Maaf kalau aku kurang jengah-jengah kamu.
Aku akan curi-curi masa ye...

Tapi dalam bergelumang tu...
Sempat juga makan-makan dengan gB dan YB...






.

13 comments:

Nizam.Ariff said...

Akaun memang memeningkan kepala aku.... menci3x

sepa said...

biasala di awal tahun.

Dr Singa said...

kamera baru manaaaaaaaaaa

tasekM said...

nizam,
aku tak pening tapi kerja la yg bertimbun.







sepa,
ye sepa... :)







drsinga,
tak sampai lagi laaa..
lambat betul.



.

Kay said...

kak

saya nak turun melaka sabtu ahad ni... nak lepak kat a famosa resort

CiKPuaNLawA said...

nak jumpa jugakkkk....
tau semalam ikot jaaa....
blom rezeki nak jumpa...

Yunus Badawi said...

Sebab awak tak datang blog saya biarlah saya dtg jumpa awak ..... hehehe

sudipVSsenduk said...

kalau dapat bantal peluk yg sarungnya selembut bulu pada ekor tupai tu, bes ek...

gadisBunga™ said...

tak sangka dia itulah Tasek M. hihihi~

Telor Power said...

Sama dgn la....tak selalu free juga saya ni

tasekM said...

kay,
seronoknya bunyi tu..







CPL,
tu la YB kata ko patutnya ikut dia..







YB,
saya dtg la blog awak.
tak komen je.

:D







sudip,
best sgt tu...






gB,
ya. saya tak manis dan genit mcm awak... :)








telur,
semak kepala tgk angka banyak sgt...


.

Yunus Badawi said...

Saya tahu awak selalu baca blog saya w/pun tak komen.


Terima kasih.

tasekM said...

YB,
sama2.


.