Friday, 8 March 2013

Besi Berani Peti Ais



Kangaroo dari DaddyZZ.
Bali dari DaddyZZ.
Toba Lake dari DrSinga.
Kuching dari Sepa.

Saya amat berbesar hati menerimanya.
Terima kasih, kawan.



.

17 comments:

Dr Singa said...

hehehhehehee...
best ahh main bagi-bagi ni..

sepa..
bak alamat!!

izat_ttdi@yahoo.com

Dr Singa said...

aku ada yang Melaka yang ada A Famosa tu...


tenkiuu yuuuu

tasekM said...

drsinga,
jadi penerima adalah sangat seronok.
nak jadi pembagi.
tapi kita ni kurang-ada-rezeki berjalan jauh2 macam kawan2.

terima kasih beb.


.

tasekM said...

drsinga lagi,
kita bg awak yg Melaka je la...
terima kasih la sudi terima.



.

CiKPuaNLawA said...

FM yang kita bg ade lg tak..?!..hehehe

yer lah...

yg langkawi tak post lagi...

bak alamat.... lupa dahh...

Nizam.Ariff said...

aku je yang kedekut.... ek?

sepa said...

:)

Telor Power said...

Yang dari saya take bgtau ke?





larikkkk....

Daddy Ziyyad said...

alhamdullilah...selamat sampai FM saya tu...risau pecah aja...hihihi

Ellie Mariana Abdullah said...

aku punya besi berani makin kurang. aku syak abg ko jatuhkan & pecah. Kemudian dia buang diam2..

Aku rasalah..
(banyak sampai boleh tak perasan mana satu hilang)

hihihi..

tasekM said...

CPL,
ada... kat belah atas.
ok. nnti aku bg.








nizam,
ko mmg... :p







sepa,
:)









telur,
tau ko nk lari, kan...?

:p








drdz,
alhamdulillah.
tak pecah.
thanx doc.








kak lily,
betul2 banyak tu kak... sampai tak perasan.

:)


.

Yunus Badawi said...

CPL hari tu boleh kirimkan FM Langkawi yg awak nak bagi kat tas tu melalui saya masa saya ke Melaka tu. Tak payah buang duit bayar poslaju yg tak laju tu .... hehehe

Esok saya turun Melaka lagi

tasekM said...

YB,
manjang berjalan je ko eh bang...?



.

Telor Power said...

hahaha.....

tasekM said...

telor,
bila ko nk bg aku FM barang sekeping dua..?

:p



.

elly nadyra said...

pesal aku tak pernah dpt ye

tasekM said...

elly,
itu kita kena tanya yg tukang bagi.. hehe.


.