Friday, 1 March 2013

Rendang Paru Bintang Terduduk



Amacam nama resepi..?
Kah kah.

Rendang tanpa kerisik adalah tak nampak rupa rendang.
Tapi rasa tetap rasa rendang.


.

21 comments:

Nizam.Ariff said...

aku rasa kalau ko tulis " Rendang Paru Bintang TERCACAK" lagi sesuai kut...

Dr Singa said...

kicap tamin!!

aku geng kicap kipas udang

Telor Power said...

Hebat nama menu ni...kahkahkah

tasekM said...

nizam,
nama tu nampak hebat sgt.
aku nk kodi2 je.

haha.







drsinga,
org perak mmg ngam dgn kicap tamin.

:)







telor,
hebat sangat..

kah2.


.


Siti said...

fuhh..nama...bintang terduduk tu. aku dah lah tgh lapo malas nak masak, ko pi tunjuk rendanglah pulok.

Daddy Ziyyad said...

Bintang kejora di puncak gunung rendang...

hahaha

cimöt said...

nape tak gini?

rendang paru-paruku tertusuk dik bintang, tapi nasib baik tak sakit sangat..

hambek panjang gilo namenya!

CAHAYA MATA said...

hahahahaaa...!!
betul-betul terduduk dibuatnya..tang mana punggung bintang tu entah.. ;-p

nk give me five dgn Dr.Singa sbb kita pun geng Kicap Kipas Udang.. :) tp pakcik geng kicap Tamin..hehehehe..geng kicap jom..!!

:)


.

tasekM said...

siti,
seni tak aku memberi nama...?
kah2.







drzd,
perghhh... sekali tak sedap eh doc?
nama hebat.

haha.







cimot,
hohoho... panjang gila tu... :)








cahaya,
bontot tang tajam tu la.

kah2.


.

Kay said...

akak goreng dulu tak paru tu?

CiKPuaNLawA said...

tak dapat bintang di awan..
bintang di rendang pon jadilah...
hehe...

dah rasa rendang kira dah sedap lah tu...kan2..

Nizam.Ariff said...

1. Rendang Paru Bintang Terpacak...
2. Rendang Paru Bintang terconget..

ok.
ok.

3. Rendang Paru Bintang Tunjuk Langit..!!!!



.

sepa said...

nak sikit, bulih.?!


hehehe...

tasekM said...

kay,
rendang aku tak goreng.
masak sambal aku goreng.







CPL,
asal tak rasa masak kicap, kan..?
kah2.







nizam,
kah2.

aku suka... aku suka...







sepa,
kalau tak basi aku pos sepa... :)


.

gadisBunga™ said...

bintang tu duduk ke berdiri sebenonye??

Dr Singa said...

beb..
sebenier Toba aku dah sampai lom??


tasekM said...

gB,
aku nk kata duduk jugak...

haha.







drsinga,
haaaaaa... yg tu la aku nk bgtau ko dr hari ke hari asik lupa je.

dah sampai beb.
dgn selamatnya.

terima kasih banyak2.


.

sudipVSsenduk said...

rasa mcm nak tonyoh je roti dkt skrin comp ni, dapat serap kuah pun jadi la...

tasekM said...

sudip,
sila... sila... haha.


.

elly nadyra said...

kebabom nama resepi ko nih

tasekM said...

elly,
kah2.



.