Friday, 15 March 2013

Taukeh Kedai Senapang Kena Tikam

Sungai Mekong, Vietnam. Gambor tak ada kaitan.


Aku pergi kedai senapang yang aku dah letak deposit tu.
Tanya bila senapang aku nak sampai.
Nikon dah hantar.
Tapi sangkut dekat Kastam.
Kata taukeh-kedai-rambut-pacak.

Aku acu pisau rambo celah pusat dia.
'Sekarang juga aku nak senapang tu...! Kalau tak... Habis berdarahlah pusat ko ni karang....!' aku kasi gertak sedas.

Taukeh-kedai-rambut-pacak tu terkencing dalam seluar.

Ok. Ok...
Yang tulisan senget tu aku tipu....



.

19 comments:

Dr Singa said...

kahkahkahhhh !!

PAILANG!!!!

Daddy Ziyyad said...

Dah hebat guna pisau rambo, apa gunanya beli senapang?

hahahaha

wauuu..senapang model apa :)

pB said...

wah .... tahniah

sebab dapat senapang baru

Telor Power said...

Wah.....senapang baru. Jauh nau beli?


* gile gangster....takut ai nak komen

CiKPuaNLawA said...

wahhhh.... tahniahh... senapang baruuuu.....

takot weihhh... main rodok2 pusat.... haahahaaa

Nizam.Ariff said...

Jap..

Ada berapa lubang pusat dia sampai boleh letak celah pusat?

Dia tak pakai baju, tu yang nampak pusat? Eh.. ko tengok aurat dia ek?

tasekM said...

drsinga,
asik melutu je kan..?
kah2.








drdz,
dulu model ayam.
sekarang kasi up model ayam serama la.
haha.







pb,
tak dapat lagi kak... alahai..







telur,
aku beli kat kedai dekat2 sini je.
barang tu la yg dtg dari jauh gamaknya.








CPL,
pailang kampung dusun la kata... kah2.






nizam,
satu pusat pun bulih letak celah2 apa...



.

aza ni said...

soklan ni tiada kaitan, aku tahu, tapi apa nama baju vietnam tu....takkan cheng sam. aku lupa namanya....

tasekM said...

azani,
ntah la.
aku pun tak tau.


.

Yunus Badawi said...

Bila nak dapat senapang baru ko tu? Nanti bolehlah menembak di KL ni. Ramai kawan2 ko yg kaki tembak kat sini

tasekM said...

yb,
bulan 4.
lambat gila.



.

sepa said...

la ni orang suka pesen rambut pacak... kecuali aku. huhuhu


.

aDie said...

Wahhh amik lens baru ke body baru nie?

gadisBunga™ said...

hahahahaa!!!! berangan!

tasekM said...

sepa,
sbb rambut ko dh kurang nak kasi pacak, kan?
tak pe sepa.
kau tetap kacak!







adie,
body Di...

wey.. apa khabor orang teluk intan? :)







gB,
kah2.

macam ko tak biasa dgn aku...


.

elly nadyra said...

astaga...pusat gak jadi pilihan

tasekM said...

elly,
kah2.



.

Lady Windsor said...

hahaha aku tak leh imejin ko gertak sedas tokei kedai senapang tu Tas..adehhh!

tasekM said...

LW,
aku kalau buat cerita mmg pandai... kah2.


.