Monday, 22 April 2013

Kalian Tatap Dulu Gambar Binatang



Hohoho... Keserabutan sudah berakhir tapi saya masih belum sempat menembak.
Kalian tatap dulu gambar itik ni.
Lain masa saya letak gambar lain.

Ye la tu, kan...?
Sekali.
Kala tak sibuk pun.
Tetaplah aku ambik gambar binatang.

Kah kah.


.

20 comments:

Dr Singa said...

sanggup ko tunggu begitu lama nak guna kamera baru tu!!

tasekM said...

drsinga,
dh guna sebenarnya.
tapi baru sekali dua je.
kerja didahulukan.

jadual aku.
pagi = akaun.
petang = akaun.
malam = akaun.

kesian tak..?
haha.



.

Nizam.Ariff said...

apa lagi... cepat tonjolkan kelebihan kamera baru ko tu...

mulakan dengan ambik gambor burung kelicap sedut madu kat belakang rumah ko tu...

CiKPuaNLawA said...

punya cantek lah gambo di...

nak gambo ni lekat kat blog kita boleh...?!

bagi la kat kita.. plissss....!!!!..

Siti said...

comelnya itik....hahaha..bangsatnya aku punya komen.

Nizam.Ariff said...

jap.. baru aku perasan.

kalau itik-itik tu bertemu sudu, lengkuk lehernya bakal membuat 'luv'... hahaha

aza ni said...

selamat kembali

tasekM said...

CPL,
ambik la beb... tader hal...







siti,
komen mcm blogger baru kenal.
haha.








nizam,
ko mode bercinta eh sekarang nih...?

hehe.








azani,
selamat bang.


.

gadisBunga™ said...

poser sehhh shot ni! jom nembak!

gadisBunga™ said...

*powerrrrr bukan poserrrrr. mueheheh~

tasekM said...

gB,
jari tergeliat eh...? keh2.

jom!!




.

sepa said...

itik kan ni.?! mata nampak ganas, tp senyum. hehehe

oya, cantik gambar nih.
I like. Dino pun like juga, kan Dino.?!


.

Nizam.Ariff said...

sepa, tak...
daripada itik, aku minat ayam lagi...
geram tengok ayam kampung golek berbanding itik gantung... hahaha

tasekM said...

sepa,
ooo... Dino suka itik rupanya...







nizam,
aku percayakan sepa.
ko minat itik.


.

Daddy Ziyyad said...

Dah hilang belum serabut tu???? :)

tasekM said...

drdz,
sudah doc... :)


.

Lady Windsor said...

Ya Tuhan
cantiknya itik nila tu
kat ne ni Tasz?
Gulai itik sedap eh..hhuhu!

tasekM said...

LW,
taman burung melaka.
baru bukak tempat nih..



.

Telor Power said...

lawa

tasekM said...

telor,
tq.


.