Monday, 15 April 2013

Masih Serabut



Keserabutan kerja yang melanda masih belum reda.
Dah ok nanti saya akan bersiaran seperti biasa.




.

13 comments:

Daddy Ziyyad said...

busy betul kau Tas...kerja SPR ke...hahaha

tasekM said...

drdz,
kah2.
kannn... mcm org kerja spr.


.

Yunus Badawi said...

Bukan setakat kerja spr tapi sprm jugak .... huhu

Dr Singa said...

ini semua salah UMNO!!


kamera ko dah sampai TAS..?

Nizam.Ariff said...

jangan terlalu sibukkan diri...
berikan ruang untuk berehat.

dah, capai kamera baru tu.. pi menembak barang sekor dua cipan dan lotong...

CiKPuaNLawA said...

I MISS U tapi......

macam tunggu merak tak nak kembang kan eko jaaa tau... ehheee....

Telor Power said...

Selagi mata ni tak pejam. Kerja...kerja...kerja....

tasekM said...

yb,
haha.







drsinga.
kah2.

dah beb.
tapi haram tak menembak lagi nih.
teruk tak..?
haha.







nizam,
tak bulih.
aku nk kena siapkan mggu ni jugak.








cpl,
aku pernah tunggu merak kembang ekor.
rasa nk ku balingkan je merak tu dgn batu.

haha.








telor,
kannn...?
alahaiii...



.

Lady Windsor said...

dik ko pe hal serabut serabut neh
dah jangan serabut, hidup pendek..meh kita manfaat masa yang ada..

ececehh aku pun serabai ni keje kat kilang tiada penghujung..huhu

sudipVSsenduk said...

take your time, do it right

padahal org yg beri nasihat ni pun lebih kurang je serabutnya, huhuhu...

elly nadyra said...

enjoy ur biziness....

sepa said...

kamu perlu assisten eh.!

tasekM said...

LW,
kerja sy dh beres.
tak serabut dah. wihuu..







sudip,
serabut di mana2.. huhu.








elly,
sekarang sudah bulih tarik nafas... :)







sepa,
ko la tolong aku... :p



.