Wednesday, 15 May 2013

Bila Jarang Menembak




Skill adalah ke laut....

Saya punya banyak cerita.
Tapi tak tahu nak cerita macam mana...





.

14 comments:

Dr Singa said...

cerita satu satu beb...

Nizam.Ariff said...

cerita pasal gambor tu dulu...

Lady Windsor said...

A ah cerita satu-satu dik
ko jangan tembak jer,
elaborate le sket...

CiKPuaNLawA said...

nak dengar....

tapi kalau cite sila cite sampai abis tau....hehehe..

cantek ja bunga kunin itu...

sudipVSsenduk said...

bahasa isyarat pun ok, saya faham

eLL said...

cerita macam biasa je, saya suka saya suka...

tasekM said...

drsinga,
satu nk cerita pun tak tau nih... parah tak..? haha.







nizam,
takde cerita best pulak pasal gambar tu...







LW,
dasar nk elaborate pun tak tau ni kak... haha.







CPL,
haha.
ni yg nk cerita suku je nih...







sudip,
saya pulak yg tak tau nk berbahasa isyarat... :)








ell,
mcm biasa pun tak reti nih...
haha.



.

gadisBunga™ said...

kene ada kopi dengan biskut, baru boleh cerita~

sepa said...

ko tak dpt nak cerita?! ko buh gambar jeh, biar Dino yg bercerita... hahaha

Telor Power said...

walaupun jarang menembak...tapi gambarnya masih berbisa juga

tasekM said...

gB,
cis... bila tgh puasa org sebut kopi o dgn biskut pun jd lapar..






sepa,
kaannnn... eh? ko pun bulih apa.. :)







telor,
gambar punya bulih la... :)


.

Yunus Badawi said...

Nanti saya bawa CPL ke Melaka. Bolehlah kami dengar cerita awak tu satu persatu .....

Ellie Mariana Abdullah said...

Elok la ko cite satu2 and step by step. Sb aku dah lama tak berbicara dengan ko nih ha ha..

tasekM said...

YB,
aku ni jenis manusia yang tak suka bercerita.
macam la ko tak faham... :)







kak lily,
kannn... aku selalu teringatkan kamu kakak.


.