Friday, 14 June 2013

Hilang



Upload gambar.
Taip-taip.
Padam.
Taip-taip.
Padam.

Sekarang aku tau.
Aku dah hilang skill bercerita.




.

20 comments:

sudipVSsenduk said...

tak payah cerita, ko tayang je gambo meletup-letup ko tu... akak redho

Daddy Ziyyad said...

Syukur..igt kan dah lupa password blog

Nizam.Ariff said...

alasan je tuh....

:P

tasekM said...

sudip,
haha. aku sukaaa ko punya redho kak.

kah2.







drdz,
lupa password?
tergurisss...
tergurisss...

:p







nizam,
kau dia sood!

:p


.

Dr Singa said...

ingat dah jual kamera..!!

NM02 said...

janji gambar menten gempak! best...

tasekM said...

drsinga,
ko jgn beb... tak habis explore lagi tak kan nk jual.. :)







NMo2,
menembak pun dah jarang nih.
upload gambar lama2 je.
alahai..



.

aza ni said...

cantik

gadisBunga™ said...

tak payah nak hilang sangatlah kak tas oiii...! :p

tasekM said...

azani,
tq.






gB,
kah2.

.

CiKPuaNLawA said...

gambar tu pon dah bercerita...

kira tak hilang skill jugak la tuuu..!!

sepa said...

aku letak titik jeh yer.


.



dah.

(itu cerita paling pendek eh) hehehe

tasekM said...

CPL,
masalahnya aku selalu buat gambar lain cerita lain.

haha.







sepa,
kalau cerita panjang banyak la titiknya eh..?

:)



.

ibundo said...

Ko dah pencen ke tas..

Lady Windsor said...

cepat hupdet, kalo tak aku mengamok dik..kekeke

tasekM said...

ibundo,
terpencen kak.
haha.







LW,
ye la kak... ye la kak...

:p


.

Faarihin Talip said...

lawa!.. mohon update kembali.. oghang tengah rajin nak berblog balik ni.. huhu.. salam Ramadan akak TM.. =D

Yunus Badawi said...

hilang boleh cari semula

Telor Power said...

nak komen pon tadi saya

taip2 padam
taip2 padam

hehehehe gurau aje sis

tasekM said...

faaen,
dh nk raya haji baru aku jawab komen ko ni kan...?
keji betul... haha.






yb,
akan ku cari...








telor,
pekaba awak..?


.