Friday, 18 October 2013

Binatang Atas Dinding



Hamba Allah ni datang melekap atas dinding.
Kemahen kecik.
Besor kuku ibu jari tangan aku.

Oleh kerana aku dah berapa bulan tak keluar menembak.
Kita ambil sahajalah peluang tembak tetamu-tetamu yang datang ke rumah.

Hasilnya adalah hampeh.
Ni yang makin tak semangat nak menembak nih.

Nak kena jumpa bomoh kamera mintak semangat ke cemana nih..?



.

19 comments:

Nizam.Ariff said...

Kalau tengok kat gaya dinding tu, Nampak sedap gesel badan kalau gatal...

Nizam.Ariff said...

dah... aku sakit... aku tak nak gaduh2 lagi...

aku minta maaf ek... atas tu last gaduh.


tapi kalau aku terlepas cakap lagi, aku minta maaf la lagi ek?

tasekM said...

nizam,
kah2.

ko kalau gatal aku sagat dgn kukor nyor aje.
nak..?



.

Wak Gelas said...

chantek dh tu makk., ehHHee

tasekM said...

wak,
gegor la wak...



dasar parkinson.


.

julietchun said...

kalau nak jumpa bomoh pengeras siapkan terus :D

CiKPuaNLawA said...

kuku jari kiri ke jari kanan..?!

tak kan sekeping je nembak.... ishkk.. tak caye sunggohh... sengaje kan letak yang itu....?!.. hehehe

Tijah said...

Tu lawa la dah tu. Kalau aku, silap2 dapat dinding je...

Dr Singa said...

kalau ada Tamron 90 mm ni..
pehhh..
boleh jadik kemahen besar beb!!

Nizam pehal?
ko sakit eh? demam?
ko jangan buli dia lebeh-lebeh Tas!!

sepa said...

memang susah menembak binatang kat dinding, kan.? atas lantai, senang sikit boleh meniarap... hehehe

Dino tu nak menggaru jeh eh.! kalau binatang tuh besar kuku, yg ketul2 d dinding tuh tentu sebesar butir garam kan?

Nizam.Ariff said...

Kalau dah menggatal, kukor guna grinder pun nehen je...

Nizam.Ariff said...

Spasm akakdokter...huhuhu...akittnyer...huhuhu

cimöt said...

nak kena piat ni..hahaha

Yunus Badawi said...

kalau aku bertamu ke rumah ko, agak2nya ko tembak jugak tak?

tasekM said...

juliet,
apakah pengerasnya..?







CPL,
yg lain lagi hancur.
haha.







tijah,
itu dasyat benor tu jah... :D








drsinga,
biar la aku buli. dia jahat... kah2.







sepa,
tepat sekali.
besar garam kasar.


.

tasekM said...

nizam,
curah air panas nak?








cimot,
jangan.

:D







yb,
tak.
aku parang.

keh2.


.

Yunus Badawi said...

garangnya ko.

Tak kesian ke nak parang aku? .... huhu

tasekM said...

yb,
aku kan ke mmg garang...?

:p



.

sudipVSsenduk said...

cuba ko nyanyi lagu "semangat yg hilang"... mesti ok lepas tu, cuba la