Monday, 7 October 2013

Kau Buat Apa Atas Tu Bertuah...?



Tersesat masuk dalam takungan hujan.
Aku siap memanjat tangga nak selamatkan dia.

Aku naik ikut belah sini.
Dia lari belah sana.

Aku panjat ikut belah sana.
Dia lari belah sini.

Suka hati kau lah kucing..



.

11 comments:

Daddy Ziyyad said...

takpa...besar pahala nya tu...

Dr Singa said...

mati kering karang kat atas tu!!!

Nizam.Ariff said...

pandai manjat, pandailah dia turun nanti...

yg ko tu, aku harap memanjat dengan berseluar, bukan berkain batik.

julietchun said...

boleh lagi memanjat? kikiki

tasekM said...

drdz,
aku tak dapat selamatkan dia pun..






drsinga,
mak dia datang selamatkan.







nizam,
alah... kalau berkain batik pun bukan ada org kat bawah.

hehe.






juliet,
bolehhh...

dasar org kampung.

.

Siti said...

ni apehal dua2 blog cite pasal kucing ni? hahahahaha...

tasekM said...

siti,
kebetulan... kah2.



.

CiKPuaNLawA said...

jaga2 adek manes....

ade yang memerhati.... hehehe

tasekM said...

CPL,
siapa yg berani memerhati tu...?

kah2.


.

cimöt said...

biarkan dia!

tasekM said...

cimot,
sian dia... :)

.