Thursday, 3 October 2013

Sentap




Hari tu.
Ingat nak angkat lens makro.

Kemudian.
Seorang Singa telah berkata.
'Alah.. Kau tu beli lens baru lepas tu simpan dalam beg. Asyiklah buat kerja pejabat..'.

Benar sungguh kata-kata itu.
Terus tak jadi beli.

Saya sentap.
Kah kah.



.


20 comments:

Nizam.Ariff said...

Nuri putih,
tulus hatinya tentu.
Nuri aku hitam,
terpalit dosa banyak hatinya tentu.

tasekM said...

nizam,
burung kakak tua dgn nuri sama ke..?



.

Nizam.Ariff said...

sebenornya, burung Nuri dgn serindit pun aku tak tau beza.... hahahaa


aku rasa sama la nuri dgn kakak tua... cuma nuri tu pangkat adik-adik je...

sepa said...

eh, itu Nuri ke KakakTua ke ?!

tak hal la.! yg penting, aku masih ingat lagu burung kakatua hinggap di jendela...!!!

Telor Power said...

apa kene mengena kisah lens macro dengan burung ni....

pening jap.
tapi....saya tetap nak lens macro (duit terkumpul masih belum cukup lagi)

julie shahril said...

bz eh...

rindu gambar2 mu...

Lady Windsor said...

Tas,
rindu ko lah dik..
muahh!

Dr Singa said...

kahkahkahhhhhhhhhh!!!




soriiiiiii......

tasekM said...

sepa,
aku kira kakak tua la sbb bijak lain macam.







telor,
aku mmg suka buat n3 cerita tak de kena mengena dgn gambar.

kah2.









julie,
tak la bz sgt.
sebetulnya.
tak pandai menguruskan masa.








LW,
rindu kamu juga kakak.








drsinga,
hilang sentap sok aku beli la kot.
kah2.


.

aizamia3 said...

tu Dr. Singa dah offer.. apalagi amikler peluang tu.. ;)

bujal X said...

dilema ni..aku nak belah dr singa ke kat kamu tas?

Daddy Ziyyad said...

hahahahah..

Tijah said...

aku lebih berkenan kat kayu yg ada paku tu. sbb tgh geram rasa nak hempok org...

err...bukan kau. kau aku sayang. kahkahkah...

tasekM said...

aiza,
dia jauh tu dia offer.
kot dekat aku syak dia sorok.

keh2.








bujal,
kalau nk aku puji hensem baik belah aku.

:p







drdz,
ko jgn gelak sgt.
kang aku 2 kali sentap.

kah2.







tijah,
pssttt.... cepat bisik!

:D


.

gadisBunga™ said...

jujur sungguh singa itu. hahahaha!!!!

Dr Singa said...

bujal..

ko jangan derhaka kat akakkkk!!!!

Dr Singa said...

aku ikhlas tapi jauh!!!

tasekM said...

gb,
beliau mmg jujur.

:)







drsinga,
kalau dekat agak2 ikhlas tak...?

keh2.


.

CiKPuaNLawA said...

apepasal blog ni tak kuar kat kita nyer dasebod.... ni nak marah nih...

nak kena kelik baru buleh baca....

alooohhh.... beli lahh... nak tgok adek manes amek gambo macro..... ;)

tasekM said...

CPL,
tak keluar eh..?
mmg tak ada jodoh la tu...

hihi.



.